Azzal valószínűleg mindenki tisztában van, hogy a webshop dizájn megfelelő kialakítása minden egyes webshop esetén fontos. Ez azonban ruha webáruházak esetén különösen kiemelkedő jelentőséggel bír. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy ez miért van így.
A webáruházaknak egyetlen célja van, hogy eladjuk a termékeket velük. Ruha webáruházaknál még jobban oda kell figyelni a részletekre, mivel a témában rengeteg hasonló webshop létezik már, így minden apró dolog, amivel előnyt szerezhetünk a konkurenciához képest, nagyon fontos.
Hogy alakítsuk ki divat webshopunkat?
- Egyszerű, egyedi dizájn. Minden megfelelően van feliratozva, az egyes oldalak nincsenek túlzsúfolva. Minden oldalon ki van emelve a vásárlási lehetőség.
- Mobilbarát kialakítás. Ruha webáruházakból általában a fiatalok vásárolnak gyakrabban. Ezek a fiatalok pedig sokkal nagyobb százalékban használnak okostelefont vásárlásra, mint az idősebb emberek. Ennek megfelelően kötelező a reszponzív webshop kialakítása.
- Minőségi képek. Az internet világában kötelezőek a minőségi képek, ha termékeket szeretnénk eladni. Ruhák esetén ez különösen fontos. Itt nincs lehetőség megfogni, jobban szemügyre venni egy ruhadarabot, csak a képekkel, videókkal tudjuk azokat eladni. Ennek megfelelően kell a képeket elkészíteni.
- Animációk. Az internetes kereskedelem egyik legesztétikusabb dizájn megoldása az animáció. Ezt jól ki lehet használni ruhák esetén is, mivel kiváló animációk készíthetők az új termékekről, modellekről stb.